Munt-Online heeft geen winkels of lokale afhaalpunten voor vragen en bestellingen. U kunt dus niet even bij ons langskomen. Zoals de naam het eigenlijk al zegt; wij zijn de Munt-Online. U bestelt online, u betaalt online en ook onze klantenservice is online.
Heeft u een vraag, een verzoek of een klacht, dan helpen wij u graag. U kunt ons altijd bereiken via de email op: klantenservice@munt-online.nl.
U kunt ons natuurlijk ook schrijven. In dat geval kunt u ons bereiken via:
Munt-Online
T.a.v. De Klantenservice
Postbus 1219
2400 BE Alphen aan den Rijn
Wij doen ons best om u binnen 24 uur een antwoord te geven en kijken ook vaak in het weekeinde naar onze e-mails. Heeft u binnen 48 uur geen antwoord, email ons dan rustig nogmaals, dan is wellicht iets niet helemaal goed gegaan.
Klachtprocedure
Als u een klacht heeft kunt u contact opnemen met ons via klantenservice@munt-online.nl of u schrijft ons via Munt-Online, Postbus 1219, 2400 BE Alphen aan den Rijn.
Als u er met ons niet uit komt dan kunt u contact opnemen met de Onlinegeschillenbeslechting (ODR) van de Europese Commissie voor consumenten en ondernemers in de EU, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein om klachten over producten en diensten die online zijn verkocht, buiten de rechtbank om op te lossen.
Munt-Online
Postbus 1219
2400 BE Alphen aan den Rijn
KvK nummer: 61932817
BTW nummer: NL854555146B01
Telefoon: 088 - 323 2200
Email: klantenservice@munt-online.nl